جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ستاره جوان سپاهان لژیونر می‌شود| خشم مورایس!

  • کد خبر: ۲۰۷۳۴۴
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳
  • ۴
ستاره جوان سپاهان لژیونر می‌شود| خشم مورایس!
ستاره جوان سپاهان به زودی راهی یک تیم اروپایی می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم فوتبال سپاهان گرچه این فصل مملو از بازیکن است و حتی به بازیکنانی مثل آل کثیر و پهلوان آنچنان بازی نرسید، اما مورایس یک ستاره رو کرد که کل فوتبال ایران را به آینده امیدوار کرد.

جواد حسین‌نژاد که با ظاهر متفاوتش در این فصل درخشیده، حالا اما با یک پیشنهاد از لیگ روسیه مواجه شده و شاید خیلی زود سپاهان را ترک کند، موضوعی که به مذاق مورایس اصلا خوش نیامده است.

زسکامسکو روسیه تیمی است که برای جذب حسین‌نژاد به سپاهان نامه زده و خواهان این بازیکن شده‌است. سپاهانی‌ها که به دلیل عدم رعایت سقف حسابی این فصل نقره داغ شده‌اند، حالا در دوراهی عجیبی گیر کرده‌اند.

آنها می توانند با دریافت پول رضایت‌نامه ۱ میلیون دلاری سقف خود را حسابی باز کنند و بازیکنان خارجی مدنظر مورایس را به خدمت بگیرند، اما از طرفی مورایس روی حسین نژاد حساب کرده و راضی به این انتقال نیست.

باید منتظر تصمیم نهایی سپاهان در روزهای آتی باشیم. تصمیمی که اگر به عهده حسین‌نژاد باشد، قطعا رفتن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
2
7
آقای قلعه نوعی حق این پسر را در تیم ملی ضایع کرد.نباید خطش میزد همچین امین حزباوی را
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
3
3
حسین نژاد اگه با تیم ملی بود صد درصد می‌رفت اروپا العان هم جا داره ،واما عراق قهرمان جام ملتها میشه اگه ایران نباشه شرط می بندم
ناشناس
Germany
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
1
1
فقط خیانت ومافیابازی سرتاپای این فوتبال گرفته،دخالت حکومتی هادرفوتبال همه پیزبسمت وسوی خاصی کشیده
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
1
2
بنظرم بایدبجای امیدابراهیمی۳۶ساله وحاج صفی۳۵ساله وانصاریفردپابه سن گذاشته ازحسین نژادوجوانایی دیگه استفاده میکرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->